SINOPSIS


Irham, berusia lewat 20-an anak kepada pasangan Tan Sri Zakaria dan Pn Sri Mahani telah membesar di luar negara sejak berumur 12 tahun lagi. Dia telah bersekolah dan bekerja di sana untuk beberapa tahun dan pulang ke Malaysia kerana perlu mengambil alih syarikat milik keluarganya. Kerana terlalu lama di luar negara, cara dan gaya hidupnya tidak ubah seperti orang barat
.
.
Sekembalinya ke Malaysia, Irham telah bertemu dengan rakan-rakan lamanya ketika belajar di luar negara iaitu Zainal dan Alex yang sangat mengenali hati budi Irham. Irham sememangnya seorang lelaki yang handal memikat gadis yang diinginkannya. Alex dan Zainal sering kalah jika bertaruh. Bagi memastikan Irham kalah, mereka mencabar Irham memikat gadis bertudung kerana mereka tahu Irham tidak menyukai gadis sebegini.
.
.
Berjayakah Irham memenangi kembali hati Syuhadah yang begitu kecewa dengan apa yang berlaku? Segalanya bakal terjawab dalam SYURGA CINTA.




ptg td tgk filem SYURGA CINTA...
lak0nan AWAL ASHAARI ngn HELIZA AF...
besh gilerrr....
xsia2 r tgk...
rase mcm suda FALL IN LOVE dgn AWAL ASHAARI...huhu...
awal2 byk jgk gelak2...
kelakar la adk haziq 2...
pndai dia blk0n..slmba je...
tp bl da smp tgh2..sedey lak...
ending dia pn best...
kire ade hepi...ade jgk sedey...
smpi ade mmbe yg nanges td...huhu...
sape2 yg blm tgk,baek p tgk cpt2....





This entry was posted on 9:31 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.