entah kenapa...
sejak dua menjak ni...
sme ex-bf c0ntact aku blik....
yg aku tgu...
b'tahun2...
yg aku xtgu...
pn c0ntact jgk....
tp knp skrg?
s0rg2 cri aku balik...
kenapa baru sekarang..?
ms aku dah bhgia ni...
ms aku da jmp 0rg yg sgt2222 sabar ngn aku...
sabar melayan kerenah aku yg mcm2...
mengada2....ske cr pasal...kuat merajuk....
rajin memujuk aku walaupun sbnrnye bkn salah dia...
tiap kali tgk mke dia....
aku xpnh rse nk marah....
hati xsmp nk marah... (btl ke?huhu..)
dia pn xpnh marah 0r tengking...
even suara tgi sket pn xpnh...
cne pn..suara dia sl0w je...
even tgh marah 0r bgang ngn aku...
xpnh sekali pn dia wt muka ngn aku...
masam ke...tawar ke...
sumenye manis2 belake... (^_~)
dr awl kapel smp skg....
xpnh berubah....
tapi..........
kenapa skrg sume dtg blik..??


This entry was posted on 1:04 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 cakap2:

    Always Me! said...

    appreciate him...
    :)
    dugaan je tuh...

  1. ... on April 24, 2009 at 1:48 AM