lately....
DIA slalu c0ntact....
msg...call....
kdg2 b4 gi keje DIA call...
kdg2 da smp tmpt keje DIA call....
kdg2 b4 blik keje DIA call....
kdg2 da smp umah pn DIA call....
hari2 pun DIA wat camtu....
macam dulu.....
aku tak mampu nk wat b0do je.....
tak mampu wat tak nampak nombor DIA....
sebab.......
aku suke DIA wat camtu.....
da lama xtgk DIA wat camtu...
DIA still cam dulu.....
klu aku mintak tlg....
DIA akan cube tlg....
walaupn bnde tu slh...
tp klu aku mtk tlg,DIA akn cube....
bl aku mgadu kne duk luar...
takde trnsp0rt....
DIA mcm risau...
sbb kt cni bhya klu jln s0rg....
trus DIA tye tmpt aku stdy ktne...
tbe2 DIA ckp de kwn kt penang....
pdhal aku xpnh tau pn....
DIA de kwn kt cni...
sgup DIA tye kwn dia...
k0t2 de umh sewa dkt ngn tmpt study aku...
DIA sgup fax bnde yg sama kt aku 2x....
sgup scan bnde 2,htr kt email aku....
pdhal bnde 2 private...
xblh suke2 bagi 0rg....
ape maksud sume tu..?
sungguh.....
aku da rse rindu blik pd DIA...
aku da rse nk jmp DIA blik.....
betul ke ape yg aku wat ni..?
cne dgn mr.S klu dia dpt tahu?
ape aku ptt buat..??
tlg aku......


This entry was posted on 10:46 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 cakap2:

    ynadona said...

    Kita sangat pernah rasa perasaan semacam macam ni..hohoho..terkenang kenanglak rasanya.

  1. ... on April 26, 2009 at 9:48 PM