pagi smlm aku bangun awl.....
tidak....
sebenarnye tak tid0 mlm....huhu....
bangun mandi..dan b'siap utk exam muet.....
tade rase berdebar2....
hati k0s0ng.....sbb sbnrnye blm ckup ready lg nk amk exam tu...
tp..cube je la.....

.

.

.

tepat jam 8pg....
kami sume msuk dlm audit0rium....
43cal0n...4 org lecturer......
da lme xrse suasana dlm dwn peperiksaan cm smlm....
bl dgr je suare pgwas peperiksaan g tau peraturan exam.....
tbe2 jntung rase dup dap dup dap....huhu....

.

.

.

ats meja ade slip exam....
ade krtas jwpn 0bjktif....
kne isi pki pnsil 2B mcm ms sk0la dlu....
srn0k lak tgk...hehe....

.

.

.

tbe la mse utk jwb exam.....
1st paper reading.....
ade 45s0klan.....
agk gel0joh jgk la nk jwb s0klan 2...
takut tak ckup mase.....
+ s0klan ssh...huhu.....
then...
break 10min....utk paper writing....
hampeh btl aku rase....
ms 1jam stgah....
de 2 s0klan...
gasenye aku tulis xsmp 350 prktaan,mase da hbs....huhu....
xpela,jnji da wt.....
break 10min g,utk paper listening....
paper ni yg aku plg geruuuunnnn.....
sbb aku lmah sgt bhgn ni.....
dup dap dup dap nk tgu s0alan....
s0klan ptma 0k g.....
mkin lma mkin ssh lak....
mkin aku xphm ape dia ckp !!! iskkkk......
tah pape aku jwb...
hampeh !!
mcm g******* !!! huhu....

.

.

.

hbs je trus blik hstel......
ajk mmbe kuar release tnsen....huhu....
nsb bek sume tak mkn gi...
so,sume decide nk mkn kt luar.....
pas mkn d0rg singgah kdai ikan.....
ser0nokkkkk.....tgk anak ikan yg kecik2 berenang...
c0mellll.....hehe.....
sume ikan aku tgk....
mcm bestttt je......
kwn2 aku sume seb0k belek ikan....
pilih yg cantekkk2......
pas2 nk amk ikan betina yg da bunting...
cpt sket d0rg dpt cucu...h0ho~~~
abessss......
asek tgk d0rg excited plh ank ikan......
aku pn TERbekenan plk....
mcm bestttt je bela ikan......
takkan nk blik tgn ks0ng kn?kn?
aku pn bli la jgk....
3 jantan...3 betina....
kt0rg sume bli ikan guppy ( 0rg sebut ikan gapi ) ....
sbb sng nk jage.....
1st time aku bela ikan....
jgn la mati....
sedey aku nnti...huhu....
kec0h la jgk kdai ikan tu ngn s0re kt0rg seb0k2 nk plih ikan yg terbaekkk !!!
dlm kete aku seb0k belek2 ikan tu....
takutt mati wehh...
sebenaunye jakun sgt,sbb tak pnh bela ikan....hehe...

.

.

.

smpi je hstel trus bsuh bks akuarium ikan....
setel je....bkn aku ngn rumate yg seb0k belek ikan....
tp mmbe blik sblh plk yg xcited..!!
b'jam2 d0k dpn ikan aku....
nek b0san agknye ikan2 tu tgk muke dia...haha :p
siap bg nama utk ikan2 aku !!
amir...j0jo....teh (sbb bdn ikan tu puteh ) ....
mimi...putri....suri....
tah pape kn?hehe....
sblm mndi tgk ikan....
pas mndi tgk ikan.....
hr ni pas bgun td0 pn seb0k dtg blik tgk ikan !!
haishh !!

.

.

.

ha,sbut psl hr ni.....
pg2 lg rumate aku da kjut aku....
sbbnyeee....ikan aku da beranak !!!!
bru beli smlm,hr ni da beranak....
pndainyeee plh ikan....hehe (^_^)
da bercucu la kt0rg ni....huhu....





ni la anak2 ikan guppy aku....

hari ni da tmbh lg 2 tupperware...

sbb da de cucu....

xle d0k skli,nnti kne mkn...hehe

cu...cpt sket besar ye...nnti bg nenek cicit plk....weeeee ~~~~



This entry was posted on 4:21 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.