cabaran langsing

tag dari mama eus.... weeee ~~~



1) Berapakah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?


adeh..susahnye s0klan...huhu...da b'tahun2 xtimbang berat..uhuk..uhuk...last ms derma darah 2thn lps k0t...hehe...hurm...sbb skg ni xd selera makan...myb berat ar0und 43-45kg k0t...
w0ooo...tinggi lg lma tak ukur...last ukur pn 2thn lps jgk,ms gi rekrut wataniah... (^_^) gasenye...tinggi lbh kurg 163cm k0t....



2) Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? Usia anda pada masa itu?


hurm.....berat plg tggi pn cume 49kg je....iskkk....ms tu nk derma darah kt h0stel...em...um0 dlm 20-21 k0t..xingt la....hehe...




3) Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?


mknan smpingan???ape yg ade kt bilik la...da nama pn d0k h0stel...0pk0s la MI MEGI jd mknan wajib...biskut.....huhu...kejayaan???rambutku gugur..iskk... + makin keding..... :(


*biler la nk gemuk sket ni...... :(



4) Berat yang paling rendah yang pernah anda dapat? Usia anda pada ketika itu?

berat plg rendah....41-42kg k0t....ms sk0la menengah d0lu2....
tp xd beza sgt pn ngn skg....sbb d0k h0stel mkin lme mkin sekeping...xckup mkn...huhu...
ms kt adtec dlu bdk2 slalu ejek2...pggil NOTHING la....tiang...G01 la... (ade ke patut d0rg ejek aku ngn k0d pr0gram cnc tu??)



5) Anda pernah setai program pelangsingan? Nyatakan kejayaan anda?


w0ooo...tidak sekali2....bazir duwet je.....



6) Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda yang paling rendah?


TAK PERNAH...tiade perkataan diet dlm kamus hidupku...


7) Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?


takde p0n...
0rg ckp mkn c0klat blh gem0k...aku mkn,xd pape p0n....
0rg ckp byk tid0 blh gem0k...tp xd p0n... (aku mmg kuat tid0..hehe...)
0rg ckp mkn lewat mlm blh gem0k....slalu je aku mkn lewat....laaaaaagiiiii la xd pape p0n...



8) Apakah target anda untuk kurus selepas ini ?


xm0 r kurus...da ckup kurus da aku ni...bkn setakat kurus...tp da sekeping + keding..iskk.. :'(
pki kebaya pn xnmpk pape....uwaaaaaa ~~~~~



9) Miliki gambar anda dulu dan kini?


gmbr ms sk0la dlu xd...gmbr skg ade la....



10) Sila upload ok?




ni gambar tahun 2004...manusia yg b'baju putih biru ngn tudung putih 2 la aku...ayu + s0pan kn?kn?hehe....











ni plk gmbr hjug thn lps....gmbr yg menunjukkan kekedingan aku...huhu...





cbe tgk peha aku...kcik kn?kn?





btl x aku ckp?xnmpk pape...!!iskkk.... :'(


slpas bbrpa tahun...xbyk yg berubah pn...
da penat la jd kurus...de sape2 nk bg daging sket x kt aku?
ne tau,s0k2 le jadi m0del cm kakak riri yg chumelll...
besau cita2 ni...hehe.. (^_^)










This entry was posted on 12:33 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.