ptg smlm lps kelas aku g jusc0 perda ngn kwn2....
pastu kan......
aku nampakkkkkkk.......
manyaaaaakkkkkkkk SALE...........
20%......30%....50% p0n aderrrrrr.........
baju......kasut........macam2 adaaaa.......
wuy0oooooo......
gase mcm nk beli ngn kedai2 skalik......
tapi.......
wet ade sekeping je.....uhuh.....
makanye.......
kite cume blh buat r0mb0ngan dr kedai ke kedai la ye.....
layan je la......
pastu kan.........
aku nampakkkkkk.......
kt dlm jusc0.....
ade satu baju......
kaler putih........
cantekkkkkkk......
gase mcm nk amk terus bwk g tmpt cashier je.........
tgl selai lak tu.........
tapi kan........
rege dia...........
mak datuk............
RM53.90
kemain mahal lagikkk....
kalau ikutkan hati aku...
sbg se0rg gadis yg chumell ini....uhuh....
mmg nk agkt trus bayar je....
tapi.......
cik kira telah menepis tanganku yg kering ini...
eh,tak....
bkn sbb dia nk beli....
kt0rg tak berebut baju yg selai tu pn.....
tapi.........
sebab rege baju tu.......
tersangat2222 la mahal.....
yela.....
aku kn student....
mane la mampu....
mmg la blh nk beli....
tapi nnti kne ikat perut la......
xpenah aku beli baju mahal cm2....
plg2 pn bju 30hinggit je....hehe....
tapi...........
aku sukerrrrrrrr sgt baju tu......
ade sape2 nk hadiahkn kt aku x..?
kalu s0k lusa aku g jusc0 lagi.....
kalau baju cantekkkk tu ade g.....
b0leh tak......
kalau..........
aku nak beli.......?
patut.....?
ke.....
tak patut......?
mane sugardaddy......
i nak baju tu......
uhuk...uhuk.....


This entry was posted on 12:52 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.